عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 3 ارديبهشت 1399
بازدید : 966
نویسنده : نعـــــــــــــــیم ایــــــرانــــی

من میتونم طراحی ویدئو اکولایزر انجام بدم

ارائه شده در دسته‌ی
    1. گرافیک و طراحی

  1. طراحی لوگو و لوگوتایپ

 

توضیحات کاره

اگر تولیئد کننده محتوا هستید می دونید که مجبوبیت و بازدهی پادکست ها در میان کاربران رو به افزایش است؛  من می تونم طبق سلیقه شما و با رعایت اصول و قواعد طراحی یک کاور موزیک برای پادکست های شما به طور اختصاصی و مرتبط با موضوع پادکست شما تهیه کنم.همچنین من میتونم ویدئو موزیک ها اکولایزری مانند رادیو جوان و یا با طراحی های متفاوت تر برای شما طراحی کنم

 

ویدئو را تماشا کنید چند نمونه در ویدئو گنجانده شده است

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

یک ویدئو با فرمت mp4 

  • قراردادن موسیقی بک‌گراند: انجام می‌شود
  • قراردادن صدای راوی: انجام می‌شود - ضبط صدا برعهده‌ی مشتری

ورود به سفارش




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط

???????????? مقدمتان محترم خیلی خوش آمدید
<-ForumPostTitle-> <-ForumPostUrl-> <-ForumPostCountAnswer-> <-ForumPostHit-> <-ForumPostLastAuthor->

RSS

Powered By
loxblog.Com